tirsdag 2. desember 2008

folk liker meg ikke og jeg har vondt i ryggen!

Jeg valgte å kalle dette innlegget "Folk liker meg ikke og jeg har vondt i ryggen" - og jeg synes det forklarer godt hvordan de siste timene mine har vært nå...

Det har seg nemlig sånn at Ine og Eline hadde dansetimen i dag - og de hadde akrobatikk og kontaktimpro. Nå har det seg sånn at det er ting jeg er fryktlig dårlig til og jeg klarer dermed på en eller annen måte å strekke ryggen eller noe på et eller annet tidspunkt, kanskje var det da jeg prøvde å stå på hode, kanskje da jeg stupte kråke (det eneste jeg fikk til nesten, woho), kanskje en eller annen gang - men konklusjonen er at jeg har DRIT VONDT i skulder/rygg-ish...

Dette er ikke gøy, og det blir lissom ikke bedre - så da kommer vi til mitt NESTE problem... Jeg tenkte: "Bedre å være føre var" og bestemte meg for å ringe jobben å si at det ikke var smart å jobbe i morgen, fordi jeg er svekling og handycappa, MEN det var ingen som tok tlf... =O

"OK" tenkte jeg, "Da ringer jeg ned litt senere!"... så jeg gjorde andre ting jeg skulle i dag (som er litt for mye til at jeg kommer til å bli ferdig), og ringe igjen etter en time - FORTSATT ikke noe svar... så jeg tar rett og slett å ringer sjefen min, og hun sier at jeg må ringe til avdelingen og sier at nr slutter på 252... ok, sier jeg (for jeg hadde et annet nr til jobben (ja, vi har litt mange mobiler slengende rundt nede på peppes)), og ringer... men etter ganske mange ring uten svar finner jeg jo ut "HEI, dette her er jo samme nr som til sjefen min!" =S Hun har antagligvis gitt meg FEIL nr!! åååh... dette er slitsomt...

Så da var jeg sur og irritert, og tenkte at jeg skulle ringe til Emilie, for å klage på jobben, og for å avklare litt til den historiehøringa vi skal ha i morgen, MEN... EMILIE SVARTE IKKE HUN HELLER!!!

ÅÅh, jeg føler meg venneløs og ekkel...

Derfor legger jeg ut noen kule bilder...

...av meg...

...for jeg har jo ikke venner...

...ingen vil snakke med meg...

3 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

OK

neida :))

Jeg kan være en venn... Jeg ser at du faller (følte jeg måtte ha med det på slutten der)

Emilie Blue sa...

ok




haha, jeg bare kødda jeg også!
huff, jeg føler meg slem for gårsdagen. men du fikk jo tak i meg til slutt;) og da fikk vi snakket om den dumme jobben din!

FridaTrollet sa...

ja, det er sant, det er sant!