tirsdag 9. desember 2008

tirsdag og nørding...

Ja, så da var det tirsdag... og jeg betemte meg for at det var en fin dag å bare nørde rundt å ikke gjøre noe som var veldig viktig for noen ting (bortsett fra at jeg jobba i 2 små timer på KHIO da, men jeg satt for det meste bare og leste ikke-skolebok).

Men bortsett fra det, ble det til at jeg har nørda litt i photoshop, noe jeg egentlig er fryktelig dårlig på, men jeg synes det er gøy, så da blir'e bare som det blir! =D jeg har iallefall klipt inn Andrea i det forje skuespillerbilde,

også har jeg lagt et nytt et også (selv om det ble... litt... eh... stygt, egentlig!) men jaja... 

også bare fordi jeg hadde litt ekstra tid, og at jeg fant ut i morges at jeg hadde så mange koselige scenesjefbilder så klippa jeg dem sammen også legger jeg ut dem og! =D

så, det var vel egentlig min interessante dag... skole, lese, jobbe, photoshoppe! ^^ fin dag!

5 kommentarer:

ingrid_jalla sa...

så nice pics!:)

Eline sa...

Jeg synes bildene er freshe, men jeg synes også at du skal prioritere bilder av den flotte klassen din!

FridaTrollet sa...

jo, men jeg ikke hatt phootoshuut med dere, så jeg har faktisk ingen bilder av dere på pcen min!

Hvis dere liner dere opp og poserer fint en og en, kan jeg jo lage dobbelt så freshe ting av dere vøtt! :O

Stress-Less-Tess sa...

Vet du hva? Det tilbudet tar jeg imot Fridster! :))

FridaTrollet sa...

greit, da sier vi det... onsdag/torsdag, photoshut i tha klassrom!