lørdag 20. desember 2008

revy revy revy!

DA var intensivuka i gang for fullt! Første ordentlige intensivdagen var ferdig, og jeg sitter her med nesten 400 bilder, og over 1 time med filming... 

Da er det bare igjen å slette ca 70 % av bildene, og se igjennom filminga å se om det er noe man kan bruke... Hoho... denne "jobben" tar aldri slutt... kanskje mest fordi jeg synes det er så gøy at jeg ikke klarer å legge det ifra meg!

Likevel er dette sjefegreiene litt skummelt... Jeg skal jo KUNNE ting, og ta de riktige avgjørelsene, vite hva man skal gjøre til enhver tid, men det gjør jeg jo ikke i det hele tatt... Egentlig så kan flesteparten av gruppa mi MER og filming og fotografering enn meg, så det er jo interessant, når de snakker sånn teknisk og jeg står der og smiler og nikker...

MEN DET DRITER JEG I! For jeg koser meg jeg! =D så dette skal gå så bra som det aldri har gått før! =D

Sjekk foresten ut fotobloggen for revyen som jeg opprettet: http://filmogfoto09.blogspot.com

Ingen kommentarer: