onsdag 3. desember 2008

opptur...

Ting går bedre... rett og slett...!! (men jeg liker fortsatt å være emo-ete, og overdramatisk) =)

Rett etter det andre innlegget mitt begynte livet å lyse... rett og slett... Emilie ringte meg opp, og vi fikk gjort historie... også ringte jeg jobben igjen, og da TOK de den faktisk... og jeg fikk lov til å være borte, så lenge jeg leverte egenmelding... =D

Woho...!!!! =D =D =D =D

Så da er bare spørsmålet... hvordan i alle dager skriver man en egenmelding?!?!?!

3 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Er det ikke bare å si: Frida kan ikke komme fordi...?!?!

FridaTrollet sa...

jeg vet ikke jeg, har aldri skrevet egenmelding før... og når må jeg levere den? før jeg skal jobbe? eller neste gang jeg skal jobbe? eller... wtf lizm...

Emilie Blue sa...

Sjæl! hvordan i alle dager skriver mann en egenmelding? og... hva er en egenmelding for no?