torsdag 4. desember 2008

bildene...

Hvor er de überfete bildene jeg lovte, lurer du vel fryktlig på nå??

jo, det skal jeg si deg... De er akkurat her... =D

For å være ærlig, er det ikke sikkert dere synes de er überfete, men det gjør jeg! =D

Jeg tok nemlig bilder av skuespillerne i dag, også tenkte jeg at dere skulle få ei lita smakebit da... ingen disse kommer til å bli brukt i programbladet, men synes det ble litt fett jeg, når jeg klippa det sammen sånn - alle skuespillerne (bortsett fra Andrea, men hu har jeg ikke bilde av enda)

også et lite bilde av Martin som er tøff (med 4 armer) woho!

Og Gutta og Guro! 

også for å runne av, et koselig YMCA-bilde av Tezz og Alex! =D

Ja, kanskje litt skuffende überfete bilder - skulle egentlig redigere sammen noe kjempe kult, men det rakk jeg ikke! :P synd for dere!

2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Wow! Me iz Hawt!!!!

Emilie Blue sa...

trynet til Martin på det bildet med Guro og Ole er priceless.
PRICELESS I SAY!
xD