torsdag 27. november 2008

snike seg unna lekser...

Her sitter jeg i senga mi og hører på disney-musikk og gjør alt jeg kan så jeg slipper å gjøre lekser... Men jeg begynner å gå tom for ting, med mindre jeg skal se på film eller noe... og DET kan jeg ikke gjøre, det vil jo være å offisielt skrike ut at jeg ikke gjør leksene mine...

Offisielt gjør jeg DS-oppgaven som skal leveres på mandag som jeg må gjøre ferdig i dag fordi jeg ikke har tid resten av uka... jeg merker jeg strever med å ikke falle i "forellerfella" - også har jeg mista hefte vi brukte til prøven så jeg klarer heller ikke dytte inn noe faglig, kult stoff som ville imponert Broders...

Men siden jeg gjør det til en sport å snike seg unna, legger jeg heller ut noen tøffe bilder fra de siste dagene! =D

Se så redd Sophie egentlig er før allmøtene...

Martin er tydeligvis veldig glad i den røde jakka...

Ingrid poserer etter alle regler...

Helt totalt spontant selgebilde (iikke pose)

MC og Pat er blitt til en person... iallefall er de i samme jakke!

Hoho, da venter leksene i spenning på meg... mon tro om jeg kanskje skal gjøre litt?!

3 kommentarer:

Emelie sa...

ÅH! Jeg lider av samme skjebne. Bortsett fra at jeg ender opp med å ikke gjøre leksene da. Stå på jente, du er flink!

ingrid_jalla sa...

haha, liker bildene du!

Stress-Less-Tess sa...

Jeg liker veldig godt posen din.. og jeg snakker ikke om den som er plastikk!
ba-dom-dom-tsjjj