lørdag 8. november 2008

Tralala

Jeg merker jeg er veldig dårlig på å oppdatere denna herre bloggen, men la meg nå oppdatere litt med hva jeg har gjort i dag!

Det eneste jeg egentlig har gjort i dag er: Å GRE HÅRET!! Det er et utrolig herk... jeg hadde nemlig en kjempe floke som jeg tenkte at det var på tide å¨bli kvitt! Så uten å tenke på hva dette ville si, tok jeg fram hårbørsta og starta på fuglereiret. Det var både VONDT og tidskrevende, og nå ser jo håret mitt teit ut!
Konklusjonen og moralen i denne historien: IKKE GRE HÅRET; det er skikkelig unødvendig!

Hvis ikke den stasjonære PC-en min hadde vært ødelagt kunne jeg lagt ut noen morsomme bilder av håret mitt, men ødelagt er den, så da blir det ingen bilder i dag, bortsett fra dette morsomme hår-bildet jeg fant på google.

1 kommentar:

Little_Muffin sa...

det der bildet var jo direkte skremmende!