lørdag 22. november 2008

Den siste uka...

Den siste uka har vært MAD hektisk, det vet dere alle... Men nå sitter jeg her og hoster, og snørrer og er syk, så da får jeg endelig slappe av litt... Jeg driver egentlig å sorterer bilder fra Tveita, men de er ikke ferdig sletta ned enda (ble tatt ca 400), så da legger jeg ut noen få bilder fra da Emilie, Moi, Kamilla og lillebror med venn (og Tine - men hun løp mer etter publikumsoppvarmeren Henrik, så vi så ikke så mye til henne ^^) var publikum på "Vil du bli millionær?" på Mandag og Tirsdag (bildene er fra tirsdagen)
Det var egentlig ikke så veldig underholdene, så vi fant våre egne måter å underholde oss på...
...Kamilla fant mange alternative måter å bruke en kopp på.
-
...Emilie bruker finger istedenfor snus...
-
...Vi poserte i studio, mens Henrik prøver å få publikum til å spytte ut tyggisene sine...
-
...Vi poserer MER inne i studioet...
-
... så begynte programmet, så da fikk jeg ikke tatt fler bilder... Så sånn var det!
Men sånn passe gøy var det læl...

2 kommentarer:

frk. Owned sa...

det var jo gøy da!! bortsett fra min tåpelige konkurranse med henrik:P

FridaTrollet sa...

men han juksa jo da! :P