lørdag 12. desember 2009

stress...

jeg blir helt gæærn...
Jeg har bare alt for, alt for mye å gjøre... jeg har 5 store essay som jeg ikke engang har begynt på... og alle 5 er faktisk kjempe vansklige, og jeg VET at jeg må jobbe dobbelt så mye som mange andre fordi engelsken min er ikke sånn driiit bra og jeg må derfor se over minst 2 ganger fler enn de som bor her...
og nå føler jeg at alle bare maser skikkelig på meg.. sånn med at jeg må være sosiale med dem... det er jo kjempe koselige at folk vil være med meg... men sånn som i dag, når jeg faktisk TRENGER å sitte hjemme hele dagen å gjøre lekser og jeg allerede har lovt meg bort at jeg skal stikke hodet innom en fest i kveld, har jeg rett og slett ikke tid til å være med å spise middag ute... selv om det virker kjempe koselig... og når jeg sier nei, føler jeg at de blir skikkelig sure og irriterte fordi jeg hele tiden sier nei.. Også får jeg kjempe dårlig samvittighet fordi de hele tiden kommer med forslag til ting å gjøre, mens jeg nesten aldri gjør det...

det er faktisk veldig vanskelig å ballansere flere venneflokker... spesielt når hver av gruppene ikke forstår hvorfor jeg er med den andre gruppen... Det gjør at jeg kommer i en veldig rar mellomsposisjon som jeg aldri har vært i før, og som jeg ikke har noe lyst til å være i...

ååh... bare alt for alt for mye å gjøre, alt for mye å tenke på... og jeg klarer verken å tenke eller gjøre noe når jeg føler jeg blir pusha fra alle kanter...






... jeg får rett og slett lyst til å bare sette meg ned å gråte...

Ingen kommentarer: