tirsdag 15. desember 2009

livet mitt...

Får dere følelsen av å ikke være dere selv noen ganger?!

Jeg mener ikke dette som i å gjøre noe som du aldri har gjort før eller si noe du kanskje ikke egentlig mener... men mer som i en full ut-av-kroppen opplevelse!

Så ok: prøv det nå...

Bare se på livet ditt, hvor du er, hvem du er med, hva du tilbringer dagene med osv...
Tenk så tilbake 10 år... eller ikke så mye engang... 5, eller kanskje 3 år... ja, Hva ville 16 år gamle deg sagt om livet ditt?!

Jeg tror jeg ville sagt: AWESOME (men hvordan i alle dager tørr du?) :P Jeg ville faktisk aldri plasert meg i London etter videregående, ville aldri trodd jeg hadde turt... skulle gjøre alt på engelsk.. bli forstått, snakke med folk, få venner... woow sier jeg bare...

så i bunn og grunn, livet mitt er ganske awesome... men jeg liker ikke å vokse opp... kunne jeg ikke hatt lite awesome liv - bare uten lekser og stress..?! Og bare sammen med folk som vil/bryr seg like mye som meg (kommer til å skrive en lang klagepost om dette veldig snart)?!

Ingen kommentarer: