fredag 18. desember 2009

sliten...

hei og hopp!

Hviiis noen lurte, kom jeg akkurat hjem fra SU (studentbaren). Nå spiser jeg en sjokolademuffins som er veldig god, og vurderer å sette meg ned å skrive julekort til folk i klssen min.. det hadde jo vært ganske koselig hadde det ikke?! men det kan hende jeg sovner istedenfor...

Jeg har hatt en fin kveld, og dansa med masse dramafolk jeg ikke kjenner så godt, men som jeg kanskje kommer i klasse med neste semester.. fint å bli litt "kjent" med dem og!!

Jeg hadde dramaeksamen ting i dag... dvs dramavisning som har 50 prosent å si av karakteren min i det ene faget mitt... damn scary, men tror det gikk bra... vet at gruppa mi ikke var helt synkronisert hele tida, noe som er dust, men alt i alt tror jeg at jeg ikke stryker iallefall...!

Alex McDreamy/McSteamy virket iallefall ut som om han var fornøyd så det er noe iallefall...!! :D Me like!!

Ellers er jeg så singel for tida at ALLE er pene... seriøst jeg kunne tatt å voldtatt hvem som helst for tida.. ikke bra, ikke bra... behersk deg Frida..! :P

tudelu og god jul!!!

3 kommentarer:

Little_Muffin sa...

Hvorfor beherske seg? GOG JUL MY LOVE

Emilie Blue sa...

Åh, du har det så fett på skolen at jeg tror jeg bare flytter permanent inn på gulvet ditt jeg.
Vi kan fikse en sånn "sokk på døra" ordning og sånn, så går det vel bra det eller?
Bra!
Og jeg er helt enig, hvorfor beherske seg?
xxx

Stress-Less-Tess sa...

Da drar vi på voldtektstokt sammen i Oslos gater :)