mandag 14. desember 2009

lekser..?

Har noen lyst til å gjøre leksene mine for meg?! For jeg har ikke så lyst til å gjøre dem lenger jeg... Hvis noen vil, kan jeg kjøpe en stor sjokolade til dem!! :P Fristende eller hva!?!

Holder på med en "take home test" i det artige faget "English in action"... også siden jeg ikke er engelsk - vet jeg liksom ikke alle normene osv er.

F.eks. et av spm i testen er:

Here is a text sent by Katy to her friend:
"Hello! Me and laura r not goin 2lecture 2moro. Cu l8."
Rewrite the above text as an email sent to the student administrator of Kingston University.


Og det er egentlig ikke noe stress... sånn jeg ville gjort det ville jeg skrevet noe sånt som "Hei. Laura og jeg kan ikke komme på skolen i morgen, pga av personlige grunner. Håper ikke det er noe problem. Hilsen Frida", men så står det at det ikke skal være mer enn 150 ord, som sier meg at det kanskje burde være litt mer enn 20 som er det jeg ville skrevet... kanskje er vi bare mye mer uformelle når vi skriver til lærerne våre i norge?! Hva mer vil de at jeg skal skrive da faen?! Skal jeg finne på en grunn for at jeg ikke kunne komme?! Gå i detaljer om den syke bestemoren eller den viktige auditionen jeg skal på?!?! Jeg skjøøønner ikkkeeee....


bæsj!



2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

hihihi. lekser er no sjit

Stress-Less-Tess sa...

skjønte forresten ikke helt greia selv..