søndag 10. januar 2010

moron..

whyyy am I surrounded by morons?!?!

Ja, så da er jeg tilbake da... i Kingston, London... etter 2 timer forsinket fly, styr, gåing til feile steder, og en dyyyr taxitur... og hva oppdager jeg..?

jo:
1) Rommet mitt er driiiit kaldt... og det blir tydeligvis ikke varmere fordi varmesystemet suuger, og jeg har ikke lov til å kjøpe meg en ekstra varmovn fordi det er i mot brannregelementet...
2) Idiot-franskmann som skulle ha printern (vi er 6stk som har printer sammen) mens Henning er i Norge har GLEMT det, så nå har jeg ikke printer den neste uka (som altså er ganske kriiise fordi jeg har alle innleveringene mine denne uka)
3) Jeg hadde klart å kjøpe melkerull istedenfor SMIL på taxfri'en på gardemoen... :(

blæææ... sugent!!

derfor driver jeg å se på bilder av den nye eyecandien min istedenfor å gjøre lekser..! ^^ da blir jeg i bedre humør!! :D sukk... disse 2. klasse drama-studentene...!! ^^ eller kanskje går han i 3.. jeg vet ikke, har strengt talt aldri prata med han (men har tatt masse bilder av han!!^^)
)

2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

ooooh, kjekk!

Emilie Blue sa...

ohmygod.*sklei av stolen* PEN! Han er så dreamy!!
I'd tap that.