søndag 17. januar 2010

kjærester, klenging og gutter osv...

okidoki... denne posten blir todelt, del en blir en klage del og del to noe jeg sitter å lurer på...

del 1: klaging
som dere sikkert vet er mine to gode norske venner her nede, Janne og Filipe, blitt sammen.. fint for dem, og søte er de absolutt... MEN: de siste gangene jeg har vært med dem nå har de vært VELDIG kjærestete med hverandre... type.. klengete... og kosete... og kyssete (de forbanna tre K-ene)... og for å være ærlig er det UBEHAGELIG, og egentlig ganske unødvendig. For all del, vær kosete når det bare er dere, men når vi er en gruppe, eller enda værre, når det bare er meg og dem blir det en rar stemning av det... hva skal man si da, hva skal man gjøre?! Eller sånn som nå, når vi var på kino er det ganske vanskelig å fokusere på filmen når de sitter ved siden av å klenger på hverandre...
og i tillegg har de klaga litt på at vi aldri ser franskmennene lenger, og de [franskmennene] skylder på at det er fordi at Filipe og Janne er blitt sammen... Er'e så rart, spør nå jeg, om man kanskje vil gi dem litt privatliv når de ikke klarer å holde fingerne av hverandre når vi er sammen med dem?!
Akk, lengter tilbake til det fine Kim-Mikkel forholdet jeg... perfekt balansert mellom å være søte kjærester sammen og IKKE være oppå hverandre...
(foresten trenger de jo ikke GNI det inn at jeg er singel heller, synes nå single meg.. ^^)



del 2: undring
hmm... kanskje litt rart å gå over fra hvor singel jeg er til dette meg, here it goes.. hvordan kan man si NEI til noen som spør deg ut?!
ok, her trengs det en bakgrunnshistorie... Jo, nemlig.. en av de første ukene jeg var her (og ikke kjente så mange og sånt), traff jeg en fyr... Det vil si han begynte å snakke med meg.. på toget til waterloo (classy - I know)... han virka koselig nok han, så da han spurte om nr mitt tenkte jeg at det kunne han jo godt, tross alt er'e jo kjekt å få seg et nettverk med folk selv om jeg ikke var noe spess tiltrukket av han eller noe.. meen iallefall drev han å prøvde å ringe meg noen ganger og sendte endel mld de neste ukene... jeg tok aldri tlf (fordi jeg hater å snakke i tlf, spess med folk jeg ikke kjenner) og svarte bare litt kort på mld, tross alt til da hadde jeg fått meg andre venner og i og med jeg verken kjente denne fyren eller var noe tiltrukket av han følte jeg ikke for å lede ann noe...

Nå like før jul, og etter jul har han begynt å sende masse mld igjen, og igjen maser om at det hadde vært hyggelig å møte meg osv osv... så spurte han om det var noe problem, eller om jeg hadde kjæreste, fordi han sendte mldr hele tida, og jeg aldri til han... der jeg svarte at nei, ikke noe kjæreste, men at jeg bare ikke var interessert, så sorry... men så igjen etter det FORTSETTER han å sende mld om at "men vi kan jo bare møtes for en drink da" (dum i hodet som jeg er svarte jeg noe sånn som joda, det kunne vi ha gjort), og sånn om vi skal gjøre det neste helg osv... og jeg har ikke noe lyst, men jeg har gått tom for unnskyldinger... jeg har jo faktisk sagt at jeg ikke er interessert... hva mer kan jeg gjøre, uten å være totalbiach?!?! :S

5 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Bare ta en drink med han. Det skader jo ikke.. Du kan si at dere kan ha en gruppegreie. Han tar med noen single guttevenner og du noen jentevenner... Kanskje han har noen kjekke kompiser ;)

Da slipper du å være bitch og du slipper også å henge med han alene :D win win

Emilie Blue sa...

Enig med Tessa, meget bra forslag.
Men hvis du ikke føler for å møte han i det hele tatt, noe jeg forstår veldig, kan du si at du har begynt å snakke med eksen din i Norge, og at du har lyst til å få det til å funke igjen. Eller at du ble såret i juleferien eller no, og ikke føler deg klar for noe nytt nå. Du føler deg sårbar, og en drink ville være farlig. Eller at du er GAY. Den burde funke. Skriv noe som at du ikke vil ta dette videre, for du føler at det ville være slemt mot ham.
ja... ikke de beste rådene, men det kan jo funke..?

Men gruppegreia virker som en god idé! :)

Stress-Less-Tess sa...

Det er da litt slemt å lyve? Ærlighet varer faktisk lengst..

FridaTrollet sa...

det er det jeg også har tenkt, at ærlighet varer lengst (vurderte litt på dette da han spurte om jeg hadde kjæreste - hadde vært så lett å bare si ja...)...

Gruppeting høres ikke så ille ut... men... hmm... tja... vi får se... venter til jeg får en sur klage mld om at jeg er dårlig på å svare jeg...

Emilie Blue sa...

Da er dere bedre mennesker enn meg! :P
Drar no sånt rett som det er, hvis det trengs.
Men så klart, og det sa jeg jo, Tessa sin idé var best.
Min var sånn siste utvei hvis du plutselig bare ikke orket mer.
Ta en gruppe ting