lørdag 16. januar 2010

min uke...

så etter en uke tilbake i Kingston har jeg klart:

- å bli ferdig med 5 digre essays... på engelsk... og jeg tror det er ålreite nok til at jeg står!! :D hurray!

- nesten ikke handle noooe mat... bortsett fra spagettisaus og melk... jeg er sulten!

- finne ut hvem jeg skal bo med til neste år! (det ble dramafolk hvis dere lurte; Mima, Dominique, Lacey og Steph) burde bli bra, burde bli bra!! vi skal begynne å lete så smått når alle kommer tilbake i februar...

- Tatt klamydia-test av ren kjedsomhet! Artig historie det der, skulle møte Janne (norsk venninne) etter jeg hadde levert inn alle oppgavene mine, så skulle vi spise frokost og tusle litt rundt i kingston og kose oss... Hun skulle komme med bussen som kom kl 11.05, så litt over 11 sto jeg på bussholdeplassen og venta på henne jeg... men ingen janne... jeg tenkte at da rakk hun antagligvis ikke bussen og kommer med neste, og siden hun ikke hadde penger på kortet var det lissom ikke noe hun kunne gjøre med det, men siden det var kaldt ute bestemte jeg meg for å vente inne ved hovedinngangen, og sendte henne mld om det... der sto jeg i over en time... og hvem sto der med meg?! Jo, en gjeng med folk som ville at folk skulle teste seg, så jeg unnerholdt meg med å se hvem som sa ja til en test og hvem som bare gikk forbi.. ^^ Og alle som faktisk gikk med på en prøve fikk en "goodybag" med kondomer og GODTERI oppi... "hmm..." tenkte jeg... "godteri hadde ikke vært så ille akkurat nå"... sa da de kom bort til meg å lurte på om jeg hadde lyst til å ta en test, sa jeg rett og slett "ja" jeg.. (eller faktisk "yes" da, iogmed at dette er jo england vi snakker om) ^^ så da fikk jeg gratis godteri og kondomer, for å tisse i en kopp!! :D jeej! ^^

slutter å skrive mer her, fordi da kan jeg la det siste på posten være et artig bilde av kondomer!



ja.. dette ble en random post!! enjoy!

5 kommentarer:

Emilie Blue sa...

oooh, håper de er der når jeg kommer! :D
men.. hvor tissa du i koppen? på stasjonen?

FridaTrollet sa...

neida... de sto med utstyr der, så jeg fikk en sånn ting å tisse i også bare gikk jeg på skoledoen..! ^^ lol!! :P også når de har testa ferdig får jeg bare beskjed på mld på mobilen... teknologien nå til dags ass! ^^

Stress-Less-Tess sa...

Haha!
Livet blir ikke bedre enn random Klamydia tester på stasjonen :)

Emilie Blue sa...

Nei, virkelig ikke Tessa! ;) Virkelig ikke.

Ordbekreftelsen min her er HORAP. Det syns jeg var morsomt.

Stress-Less-Tess sa...

min er alflost...
Can't believe someone lost alf..