onsdag 2. juni 2010

intigrering

ja, jeg var ute på mandag, party pary funfun!! ^^

men da kom jeg i snakk med noen av de eldre dramaelevene også var det noen som sa noe sånt som...

"i've seen you around, and I've just been thinking you were British!"

hvor jeg ser litt skeptisk på han og spør nølende...

"... is that a compliment... or...?"

husker ikke hva han svarte, men jeg velger å tolke det som at jeg har intigrert meg så bra i samfunnet og har så mange tøffe britiske venner, og ikke at jeg ser engelsk ut... for for å være ærlig - det er tøffere å se norsk ut hvis du spør meg!! ;)

men btw, woho for at folk legger merke til meg!! ^^

4 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Schveeet!! Det er tøffest å se pokémon ut!

FridaTrollet sa...

det er sant.. dessverre har jeg aldri fått noen kommentarer på at jeg ser pokémon ut... :(

Emilie Blue sa...

Dét syns jeg er avhengig av pokémonen jeg da. Virkelig.
Men et godt poeng likeså. (?)
Det er kulere å se norske ut en britisk. For nordmenn har bunader, noe jeg gikk med i dag. Se blogg for videre info.
Helt til slutt, yey på frida!

Stress-Less-Tess sa...

Slowpoke!
HEy, bekreftelsesordet mitt er noxygen.. Det er det man sier når man blir kvælt.. orda går litt i hverandre..