mandag 7. juni 2010

pakker...

heihei gla'folk og partyløver!

Jeg pakker ned hele livet mitt for at det skal få plass i to kolli + håndbagasje... Dette er vanskelig!!!

her tenkte jeg at jeg skulle ha masse av pakkebildene jeg har tatt - sånn hvor mye jeg må klare å stappe osv, men jeg har allerede pakka ned overføringsledningen min, så dere får heller se bildene etter jeg har kommet hjem....

Gaffa er min beste venn!! Han (ja, selvfølgelig er Gaffa et mannlig objekt) gjør livet enklere - for nå kan jeg gaffe igjen koffertene... w00tw00t!!! :D Og jeg er tydeligvis ikke den eneste med en facinasjon for gaffa, for se hva STM sa i morges: "Gaffer tape. Oh, it's such sexy sticky stuff. Can't get enough of it. Rip and stick, rip and stick. Ooooh." --> og jeg kunne virkelig ikke vært mer enig!!! :D

Min favorittgaffa er den svarte - den er skikkelig hardcore! Hvilken liker dere best?

3 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Jeg liker den sølve fordi den er shiny, men svart er fortsatt best!! Emogaffa!!! :D

Kimmelim sa...

Svart er best! Fordi den er best!

Emilie Blue sa...

Svart! Sølv er for hipstere.