torsdag 27. mai 2010

ferdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'!!

nå har øyeblikket kommet... øyeblikket vi alle har venta på er her!!

Jeg er FERDIG med alle oppgavene mine for i år!!! :D nå er det for sent å snu tilbake, for jeg har allerede levert på internett!! :D :D Da var det bare igjen å karre seg ned på skolen i morgen å levere utskrift-kopien!!



printeren min har fått kjørt seg i dag, når den måtte printe ut denne bunken (og det er bare 1 av oppgavene) hoho!!!




... og nei... jeg er ikke så sliten at jeg er grønn rundt øynene... det er grønn øyesminke... som jeg har smudga ut i løpet av kvelden!! ^^

wohoo!!

3 kommentarer:

Emilie Blue sa...

Flinke :D Vi er alle kjemestolt av deg!
Det er virkelig verdens beste følelse, så unner deg den!
Gleder meg til du kommer hjem <3

Emelie sa...

Åh! Grattis! Her sitter jeg i et deprimerende eksamenshøl. Men du løfta meg ut fra det for å si det sånn, du har jo søren meg hatt det mye verre enn meg! Hurra for deg! Du er FLINK! :D

Kimmelim sa...

(pssst. sykt kult smykke! noe så kult noe må jo bare komme fra et eksotisk land, eller? sa du mellom-amerika sa du?)