mandag 17. mai 2010

tidenes mest stusselige 17. Mai?!

først av alt må jeg bare beklage klaginga, for det som kommer videre er ikke særlig oppløftende og positivt...

Her sitter jeg og skriver og 'koser meg' med Technical Elements essayen min... bortsett fra at det er ikke noe essay, det er en logg... med referat fra hver time...

Dette er i bunn og grunn ikke så ille, hadde det ikke vært for all den jævla infoen som skal inn i dette dokumentet
Det inkluderer blandt annet:
- detaljerte notater, bilder, diagrammer over forskjellige scene konfigurasjoner
- detaljerte notater om sikkerhetslover, brannregulasjoner
- generel info om hvordan lys system funker, inkludert diagrammer, bilder, skjemaer osv.
- diagrammer, bilder og forklaringer på hvordan forskjellige lyskastere funker (vi snakker alle slags lyskastere, ikke bare spotlight og freshnell)
- detaljert info om hvordan lydbordfunker, inkludert diagrammer, bilder, notater4
- en lyd og en lys-annmeldelse på en forestilling

... og masse, masse, masse mer... jeg lagde en liste, så jeg kan krysse av ting når jeg er ferdig med det... så lang ble lista:




og så mye har jeg gjort:




jeg tuller ikke når jeg sier at jeg er redd denne oppgaven simpelten kommer til å drepe meg... Se så lite jeg har gjort, og jeg har allerede 2000 ord... som er ekstremt...

Lacey er ferdig med sin... hun fikk 14000 ord...

FML...

Hurra for 17. mai da dere!

1 kommentar:

Stress-Less-Tess sa...

Damn gurrl!! Stå på! Ikke la deg knekke, så ser du at det løser seg til slutt :D