lørdag 24. april 2010

nye muligheter...

ny mobil, nye muligheter...

wohoooo, jeg kan sende mld igjen..!!! :P woho!!!! :D :D :D

kjøpte den billigste sony ericsson'en jeg fant... lett å bli vant til, og den holder nok iallefall et år! :) 250 kr... woho!! ^^








Jeg er forøvrig veldig kul og sminkeløs på disse bildene...



... men nå som jeg kan tekste igjen, teksta jeg nok rundt til å få med noen få utvalgte folk på pub i kveld (det vil si av alle jeg prøvde på fikk jeg bare med Lacey og Becca)... og vi hadde det UTROLIG gøy... snakke om alt og ingenting, og morsomst av alt sjekke opp bartenderen Tommy... vi hadde gjettelek om navnet hans, og jeg synes han ligna mest på en John eller Dom (som faktisk ikke er så langt unna Tom, som er et annet kallenavn for Thomas som var hans ordentlige navn) ^^

uansett utrolig morsomt... jeg gjetta tilogmed riktig alder på han...! ^^ bare synd vi ikke fant ut stjernetegnet hans... jeg tipper fortsatt på en løve!! ^^

7 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Haha! Nice!! lolz

emelie sa...

åååh! fin mobil! Det å kunne sende meldinger m mobilen er faktisk overvurdert æzz.

Emilie Blue sa...

Yey, good for you.
Og faen da. Kunne ikke gjørt dette mens jeg var der? Hø?
Jeg var faktisk der en uke! Uten noen søte bartendere i det hele tatt. Jeg bare sier det liksom.

FridaTrollet sa...

emelie: overvurdert?! Nei, det er faktisk veldig undervurdert... føler seg jo helt naken hvis man ikke kan sende mld... må drive å ringe hele tida, og DET er noe herk!!

og Emilie, det skal sies at han ikke var særlig søt da... :S men gøy å friske opp sjekke-kunnskapene, noe jeg ikke er særlig flink til!! ^^

Emilie Blue sa...

Dude, I know you got game.
*host host* colin farrel *host host*

Stress-Less-Tess sa...

Hæhæhæh!! Colin Farell.. Tok an! tror jeg da.. om vi er på samme bølgelengde..

FridaTrollet sa...

... hehe... *kremt* *kremt* eeh.. ingen kommentar...?! ;)