onsdag 21. april 2010

Emilie i London...

Aske og sot er det kanskje, men nå har jeg fått sendt Emilie på en buss, så nå er hun på den herlige 2 døgn lange bussturen på vei hjem...

så da er det bare å si "Hade, Bea, og lykke til..."

(Daniel Vik vet hva JEG heter)




eeeh... uansett....


Besøk har vært super koselig, Emilie og jeg har virkelig gjort gatene utrygge med vår funky øyenskygge og glitter eyeliner!!! :D




Dette er en artig liten fugl, som ikke har mer med saken å gjøre enn at jeg og Emilie (og Live) så på at den angrep alle svanene!! Det var artig!

2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Phuler er kule... Og jeg skal bare skrive alle F-ord med Ph phra nå av.. skal sjekke hvor lang tid det tar phør jeg glemmer meg..

Emilie Blue sa...

Woot woot!
Daniel Vik vet hva jeg heter!! :D
Haha^^
Men ja, det var virkelig hen PHet tur :)
Ingen kan slå øyenskyggen vår, dude. Ingen. My GOD, vi var freshe.