torsdag 8. april 2010

harry potter...

etter en vellykket natt med harry potter filmer, tenkte jeg at jeg skulle dele noen av mine favoritt harry potter videoer/sider/bilder...

Den første videoen er kjent og kjær, nemlig Potter Puppet Pals,. Det er en klassiker av en grunn, den er jo genial!! :D

Den andre videoen er A Very Potter Musical,... Det tar lang tid å komme seg igjennom hele, men hvis du gjør det kommer du ikke til å angre, fordi det er (for å quote de jeg snakker om) "Totaly awesome"

Den tredje videoen er "It's ok to be gay" som er en fantastisk homoerotisk fanlagd video... får meg alltid til å smile...

og mens vi er inne på homoerotiske morsomme videoer er dette, utrolig teit og cheesy... men jeg synes det er jævla gøy jeg, selv om denne er sensuert da, som alltid er kjipt...

En annen ting som er artig er harry potter filmene skrevet ned til en 15 minutters oppsummering!! :) her med film nr 3 som eksempel.

og til å avslutte får dere noen av mine favoritt (Malfoy) tegninger av Makani... hun er fantastisk, og hun liker malfoy-familien!! :P Og det gjør jeg og!! ^^ :P



lille Draco og hans onde mor



Malfoy familen er heelt snille nå


Lille Draco er søt!!


Og til slutt en av Lily og James (altså foreldra til Harry, for dere ikke-fans der ute), bare fordi det er en jækla fin tegning!!





... ja, jeg er nerd... men jeg er helt fornøyd med det jeg!! ^^

2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Me likes :)

"Did you just say: Did he just say dragons?!?" :))

Stress-Less-Tess sa...

OPPDATER!!
HVa gjør jeg nå? Jeg presser deg.. hva er ordbekretelsen min? Presse... the universe has spoken!!!!