fredag 12. mars 2010

fetishklubb?

For ganske nøyaktig en uke siden, dressa vi oss opp etter alle alice in wonderland regler og dro på....

... FETISHKLUBB.... (Aka, Antichrist)

for å sitere hjemmesia deres, kan man si at "Club antichrist is 4 clubs in one, an emporium of sin. We have no censorship at Club Antichrist, explore and be limited only by your imagination."

.... for å si det sånn var det en skummel kveld... :P for ja, du gjetta riktig: det var ganske vilt. Og ja, det var nakne folk der, både damer og menn... Og ja, det var et BDSM rom der frivillige ble lenket fast og piska (og andre ting... ... ...)... og det var mørkerom, der par kunne gå inn hvis de ville (og ja de delte ut gratis kondomer der inne)... det eneste jeg tror ikke er lov er "alene-kosing", var masse skilt rundt om kring der det sto "no wanking!" ^^ lol!! :P

Det var en fyr som kom bort til meg og spurte masse spørsmål om puppene mine... "are those natural? Do you do any modeling... do they ever come out?! Do you have big nipples?" meg spør i sjokk "what sort of questions IS THAT?!" bare for å få flengt i tryne "those sort of questions you get at a FETISH club...!" ja, da så...

her er noen bilder fra kvelden... (det var egentlig ikke lov til å ta bilder inne på klubben, men vi gjorde det likevel inne på doen, for der var det ikke noen som passa på)

mens vi fortsatt var hjemme og vosha... meg som mad hatter!! ^^


gjemme seg på do for å ta bilder... Dominique og meg!


Fortsatt på do... Lacey og jeg!! :D



Det var et sted der inne hvor man kunne ha en mini photoshoot for få et minne fra kvelden.. og det gjorde vi!









skummel og fantastisk kul kveld!! :D :D

4 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Aaah, fantastisk.. Så filmen og her om dagen.. knalllllll

og ordbekreftelsen er antiarc... no lie

emelie sa...

Wow! så sykt fett! Hvis jeg noen gang kommer meg dit, så fårru ta meg med! Og slå vekk alle de ekle fyrene som spør rare ting. Siden du da er den erfarne.. Klemzi! ;-)

Anonym sa...

Ahahaha! Jeg ser for meg ansiktsutrykket ditt konfrontert med de spørsmålene!

Aww, flosshattfrida <3

Little_Muffin sa...

å fy faen! fett med alice-tema, men litt sært oxo, hehe :P