tirsdag 23. mars 2010

...

Hvordan i alle dager kan en jente være så DUM i hodet at hun faktisk DUMPER Raks (som dere seff ikke vet hvem er, men jaja)

... Hvis jeg hadde hatt han; ville jeg aldri latt han gå... ikke ut av rommet engang...!! ^^

Neida, men for å være seriøs, tror jeg ikke hun vet hva hun gir opp - for han er en drit kul fyr!! :)

føler jeg burde ha et bilde av han her, men jeg har ikke tatt noen bilder av han, og føler at jeg ikke kan ta randome bilder fra facebook uten å spørre, og jeg kan jo ikke spørre om det fordi da må jeg jo innrømme at jeg skriver et blogginnlegg om hans awesomeness - og det kan jeg jo ikke gjøre... dette er jo tross alt en privat blogg som maks 5 personer stikker innom i måneden... jeez, litt privatliv må jeg jo ha!! ^^

Ja, denne posten skulle egentlig være om hvordan jeg har vært dum de siste to dagene og ikke giddet å lage meg ordentlig middag, eller om det forferdelige huset vi var å så på i dag, som sikkert hadde vært mer spennende å lese om, men det får bli en annen gang...

3 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

Det er da bare bra at det er slutt mellom de om han er så awesome!!! Eller..?

FridaTrollet sa...

haha, jodda.. SÅNN sett, ^^ men stakkarn er jo lei seg... og DET er jo ikke noe koselig!!

Emelie sa...

Jeg gleder meg til bilde, slik at jeg også kan digge awesomeness´en hans!