onsdag 22. desember 2010

visste dere...

visste dere at:

Jeg hadde en Kanin som het Tùrin...? oppkalt etter Tùrin Turambar fra Silmarillion. (Faktisk så het den Eleanor først, oppkalt etter dattera til Sam - men så fant vi ut at det var en gutt)

























Dessverre ble den spist av en grevling eller rev da onkelen min glemte å putte han inn i buret sitt for natta da han passet på han.


Jeg var helt obsessed med Orlando Bloom og hadde veggen fylt av plakater da jeg var 13..?


















Disse plakatene hadde jeg ikke hjerte til å hive før jeg var 18...

Jeg tror jeg har brukt over 500kr på plakater av han!



Jeg har ridd i over 7 år, men for det meste tulling som dette?! Men hey, tro meg, det er ikke lett å få to hester til å gå i samme tempo ved siden av hverandre - for automatisk begynner de å konkurrere! ^^


Jeg har vært i Skottland?!






forøvrig en veldig koselig tur, helt til Mamma og Moren til venninna mi begynte å krangle, som endte med at moren til venninna mi ikke ville være med oss lenger og tok med venninna mi, så da var det bare mamma og meg!

... mamma og moren til venninna mi har faktisk aldri snakka siden da... (men jeg er fortsatt venn med venninna mi da, så det så!!)



Sånn, unyttig fakta om meg selv... regner med at det var det alle hadde lyst til å lese?!

2 kommentarer:

Emilie Blue sa...

tihi, hermegås^^
likte bildet av dg med morsom lue. det var et morsomt bilde.

Little_Muffin sa...

Nå må du oppdattere! Er det ikke snart semesterstart og greier? =)