søndag 28. november 2010

1. søndag i advent...

Dette har vært et sløvt semester for bloggskriving. Få innlegg og færre lesere, men jeg gir ikke opp og skal prøve å fortsette å skrive små beskjeder til nysgjerrige sjeler.

Nå er det 1. søndag i advent, og du kan tro det took me by surprise. Jeg er nå veldig i tvil om det er lov til å høre på julesanger, eller om jeg fortsatt må vente til 1. desember! Jeg er av gammel tro, og mener at Jula begynner ikke før 1. desember, men advent ER jo en del av jula!?!

Uansett har jeg kommet fram til at litt av dagen i dag skal brukes til å begynne å lage julekort! :D

... jeg fikk plutselig et stikk av hjemmelengsel...

2 kommentarer:

Little_Muffin sa...

jippi Frida!!! første desember idag=) og nå er det lov med julesanger og jeg for min del har fått flax-kalender idag =)

Emilie Blue sa...

JEG VIL HA JULEKORT!!!! :D
I'm back in the blog world, and I'm here to stay, baby.