mandag 1. februar 2010

nytt semester - nye muligheter...

Jeg skal være den første til å si at lekserutinene mine det første semesteret på Universitetet kaaaanskje ikke har vært de aller beste.

Det vil egentlig si at jeg ikke gjorde så mye lekser... med mindre jeg måtte... og da utsatte jeg det til siste sekund....

.... ganske lingnende videregående altså...




Nå har jeg derimot startet et nytt semester - med nye fag, nye timeplan, noen nye klassekammerater... i det hele tatt - nye muligheter!

Da jeg var ferdig på skolen i dag bestemte jeg meg for at NÅ var det på tide å bli flink - jeg skulle dra hjem og bare gjøre den lille leksa vi hadde fått i dag - en logg fra timen...

.... ganske likt musikk/dans/drama-faget vi hadde i 1.klasse på Nissen...

(faget heter foresten Technical elements - som vil si at vi skal jobbe med lyd, lys osv - 2 år på lydgruppa på revyen, Emilie som lydsjef og Mette som lyssjef hvis jeg skulle ha noen spm - noe sier meg at denne modulen kommer jeg til å klare relativt bra)

Så da var målet satt - gjøre ting med en gang dette semesteret!

... så hvorfor sitter jeg her da halv 12 uten å ha begynt på loggen engang?! ^^

Frida... Du er håpløs!