søndag 21. februar 2010

fulle, pene gutter (med kjærester)

hmm... min fine rolige filmkveld ble forstyrra av flatmates fest. De var veldig bråkete, og jeg var ikke i noe særlig fest humør egentlig. Etterhver på kvelden banket de på døra mi, jeg åpna, og hva ser jeg der?! Joo, Paul, Joseph og Andreas (og noen andre seff, men uansett)!! ^^ Selvfølgelig klarer de å overtale meg til å bli med å sosialisere litt.

Jeg har sagt det før, men jeg synes nå disse gutta er fryktelig søte og kjekke - det har jeg aldri lagt skjul på (det skal sies at jeg kanskje har vært litt mer interessert enn jeg har innrømmet, men det snakker vi ikke om ^^), og i kveld var de veldig fulle hele gjengen.

Jeg derimot var helt edru.

Det jeg merka veldig godt da i min edrue tilstand var alle de små tingene man gjør når man er full, som... ja... er litt på kanten...

Som da Andreas lener seg mot meg, og jeg er sikker på at han skal kysse meg på kinnet (fordi det er sånn fransk greie de alltid gjør), men istedenfor begynner å kysse meg på halsen... (?) Eller når han han halvveis dytter meg ned i senga til Lucy (flatmaten min), og legger hodet sånn liiike under puppene mine, koser meg på magen og snakker om hvor koselig han synes det er å "cuddle"...

Hadde jeg vært full hadde dette vært heeelt normalt, men edru føltes det litt... rart (og overraskende intimt)... når jeg VET (og han vet) at han har kjæreste...

uff... men de er søte da!! :P

Haha, Joseph ble foresten veldig glad da han så at jeg hadde et bilde av han på veggen min... det er faktisk like over senga mi, så jeg våkner opp å ser på han hver dag!! ^^ lol!! ^^

Paul, Joseph & Andreas, (i den rekkefølgen)

2 kommentarer:

Stress-Less-Tess sa...

haha... Det er så fælt å være edru når alle andre er fulle! Men litt gøy og for da kan man peke og le :)

De var søte da. ;)

Emilie Blue sa...

åååå, you lucky girl :)
men ja, ser den. ikke kult å være edru når alle er fulle og rare.
mitt mål for dette året er å være hun edrue. mye bedre enn å være hun fulle.... I don't do that very well...
Sorry tessa <3