mandag 26. januar 2009

våte sko...

faen... det er søren meg ikke lett å oppdatere for tida...! :) Vi har færre og færre timer der det er mulig å blogge rundt...

MEN nå i denne første lille historietimen mandag morgen, tar jeg meg tid til det... Men jaa.. tja... hva skal jeg skrive om?!?

Jeg kom nesten for sent til skolen i dag... eller det vil si; jeg kom for sent, men siden Jon er treig med å ta fravær fikk jeg komme inn alikevel... woho...
Hvorfor kom jeg for sent spør du? jo, det skal jeg si deg... jeg fant ikke skoa mine!! =O Jeg hadde nemlig helt glemt at jeg hadde satt dem til tørk med masse avispapir nedi rett ved varmovnen... og da jeg endelig fant dem tok det jo evigheter å ta ut papiret og få dem på seg... så det var morgenen min da...

Og hvorfor de var våte...? Jo, det er fordi Tezz og jeg labba rundt hele lørdagsnatta... Men det er en annen historie... nå skal jeg se på filmen og Børskrakket! woho! =D

2 kommentarer:

Emilie Blue sa...

denne tasingen vil jeg høre mer om!!;)
Tenk, JEG kom faktisk tidsnok til timen! JEG!

Stress-Less-Tess sa...

Jeeeij! Tasselabbing på natten på majorstua :D Good times!